شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 11:35
اوقات شرعیاوقات به افق : اصفهان

معرفی مدیر سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجانب حسین توکل پسر بزرگ علی اکبر و  پسر بزرگ در بزرگ حاج توکل متولد 1351 شناسنامه ای ، در روز چهارم آبان همان سال در روستای “چاهملک” می باشم که در منزل عموی مادرم مرحوم یار محمد به دنیا آمدم .تاریخ تولد من مقارن با تاریخ تولد محمدرضا پهلوی بود و در آن زمان هرکس در چنین روزی متولد می شد و نام محمدرضا برای او انتخاب می شد جایزه ی ویژه ای از طرف دولت دریافت می نمود با این حال پدرم با توجه به تبعیت از رسومات نام پدر بزرگم را بر من نهادند.

 

بعد از چند سال که در چاهملک ساکن بودیم ، به دلیل شرایط شغلی پدرم همره خانواده به مشهد نقل مکان کردیم و بعد از 4سال به روستای شخصی پدر بزرگم خرمدشت آمدیم.

 

اولین سیلی را در کلاس اول به خاطر انقلاب از معلمم خوردم، این سیلی پیامد شعاری بود که برعلیه شاه دادم. تا کلاس چهارم در روستای ابراهیم آباد تحصیلاتم را ادامه دادم اما در نیمه سال به خاطر دفاع در برابر فحاشی معلمم از کلاس اخراج شدم و به ناچار برای ادامه تحصیلات به شهر رفتم اما آن سال مردود شدم. در نهایت دوره ابتدایی را در مدرسه یغما به پایان رسانیدم و دوره راهنمایی و دبیرستان را در همان شهر سپری نمودم.

 

دوره کارشناسی را در دانشگاه ازاد شهرضا در رشته روابط بین الملل در سال 1378 به پایان بردم . در دانشگاه در برپایی متینگ های ازاد اندیشی و امور تبلیغی انتخابات دوم خرداد فعالیت نمودم و تبعات آن را نیز پذیرا شدم.

 

مدت دو سال به همت و لطف استاد ارجمندم دکتر جعفر قامت به عنوان کارشناس روابط بین الملل در مرکز توسعه صادرات در امور نمایشگاهی در تهران و کیش مشغول شدم و سپس به زادگاهم برگشتم . به دلیل مشارکت در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در ستادها فعالیت نمودم و بعد به عنوان دهیار روستای حعفرآباد و نماینده روستاهای ابراهیم آباد و خرمدشت و جعفرآباد دو سالی را صرف امور جاری مردم برای به دست آوردن امتیازاتی از قبیل تلفن و جاده گذراندم که داستان  بلندی داشته و دارد.

 

سپس به عنوان مسئول اداره بازرسی و نظارت بخش خور  به همت برادر عزیزم حاج محمود عبادی بخشدار وقت به اصفهان پیشنهاد شدم که مدتی به دلایلی بلاتکلیف بودم و بعد از گذراندن دوره آموزشی به دلیل ناراحتی بعضی از دوستان تا توازن سیاسی منطقه حفظ شود به خور نیامدم.

 

در نهایت در سال 1380 به استخدام سازمان بازرسی و نظارت در آمدم و هم اکنون به عنوان بازرس و کارشناس خبره سازمان صنعت و معدن و تجارت مشغول می باشم.به موازات فعالیت های شغلی، در مقطع کارشناسی ارشد، رشته مطالعات منطقه ای خاورمیانه و شمال افریقا، در حال انجام پژوهش برای ارائه پیان نامه نیز می باشم.